Top Banner
42

Google Adwords

Jul 27, 2015

Download

Marketing

Victoria Maxim
Welcome message from author
This document is posted to help you gain knowledge. Please leave a comment to let me know what you think about it! Share it to your friends and learn new things together.
Transcript
Page 1: Google Adwords
Page 2: Google Adwords

Intensificarea vânzărilor

prin intermediul Google AdWords

Page 3: Google Adwords

?ce si unde...

Page 4: Google Adwords

?cum...

Page 5: Google Adwords

?cum...

Page 6: Google Adwords

?cum...

Page 7: Google Adwords

?cum...

Page 8: Google Adwords

?cum...

Page 9: Google Adwords

?cum...

Page 10: Google Adwords

?cum...

Page 11: Google Adwords

?cum...

Page 12: Google Adwords

?cum...

Page 13: Google Adwords

?ce vindem

1. Sănătate (confort psihologic)

2. Dragoste (stările afective)

3. Statut (bani)4. Eu (personalitate)

1. Scop (de la mine la tine)

2. Produsul (oferta noastră)

3. Necesități (utilitatea produsului)

4. Acțiune (dacă - atunci...)

IDEI REZULTATE

Page 14: Google Adwords

?cum...

Page 15: Google Adwords

?cum...

Page 16: Google Adwords

?cum...

Page 17: Google Adwords

?cum vindem rezultate

Page 18: Google Adwords

?cum vindem rezultate

Page 19: Google Adwords

?cum vindem idei / vise

Page 20: Google Adwords

?cum vindem idei / vise

Page 21: Google Adwords

Crearea listelor de cuvinte cheie

Page 22: Google Adwords

Crearea listelor de cuvinte cheie

Page 23: Google Adwords

Crearea listelor de cuvinte cheie

Tipul de Potrivire a Cuvintelor Cheie

LARGpoate apărea în orice combinatie de căutare

hotel chişinăuhotel în chişinău, hotelul chişinău, hotel trei

stele

FRAZEOLOGICpoate apărea doar în succesiunea indicată în combinaţia de căutare

hotel chişinăuhotel chişinău rezervare

hotel în chişinău

EXACTpoate apărea cînd cuvîntul cheie corespunde exact combinaţiei de căutare

hotel chişinăuhotel chişinău

hotel chişinău rezervare

NEGATIVpermite neafişarea anunţului în combinaţii nerelevante

hotel chişinău istoric- istoric

hotel chişinău

Page 24: Google Adwords

Crearea listelor de cuvinte cheie

TehnicaCOPY / CUT - PASTE

Page 25: Google Adwords

Gestionarea listelor de cuvinte cheie

Page 26: Google Adwords

Gestionarea listelor de cuvinte cheie

Page 27: Google Adwords

SPLIT - TESTING Claude C. Hopkins “Publicitatea Științifică”

Page 28: Google Adwords

SPLIT - TESTING Claude C. Hopkins “Publicitatea Științifică”

Page 29: Google Adwords

Puterea cuvântului

Structurat în 4 rînduri:

• maxim 25 de simboluri în titlu;• 70 de simboluri text;• URL site instituţional.

Page 30: Google Adwords

Rețea Mediatică

Page 31: Google Adwords

google for business

Page 32: Google Adwords

Bugetare

Poziţia Anunţului în Rezultatele Căutării =

CPC max. * Scorul de Calitate

Page 33: Google Adwords

Bugetare

CPC

CPM

CPCv (CPL, CPA)

CPV (TRUE VIEW)

Page 34: Google Adwords

Bugetare

PREŢUL DE FACTO PER CLICK=(Rank-ul celui mai apropiat concurent / Sorul de calitate max)

+ 0,01$

Exemplu:

Agent MAX CPC * SC = Rank CPC de Facto

A 0,25 $ * 7 = 1,75 (#2) 1,75 / 10 + 0,01$ = 0,18$

B 0,22 * 10 = 2,2 (#1) PREŢ MINIM

Page 35: Google Adwords

Optimizarea cheltuielilor

Page 36: Google Adwords

Optimizarea cheltuielilor

Page 37: Google Adwords

STRATEGII

BRANDING

MARKETING

REMARKETING

Page 38: Google Adwords

Cheiţele succesului

Targheting binedefinit

Buget chibzuit

Page 39: Google Adwords

Nu cădeți in ispită….

Niciodată nu-i permiteți sistemului

să organizeze și să sistematizeze

accountul dvs!

Risc de fidelitateDan Kennedy: “Cel mai mare risc in afaceri il reprezintă cifra 1”

Page 40: Google Adwords

Ipoteza Reginei Roșii_“A slow sort of country!”

Page 41: Google Adwords

www.justclick.md

VĂ MULŢUMESC!

Page 42: Google Adwords

https://www.ru.adwords-community.comhttp://www.google.com/intl/ru/adwordseditor/http://splittester.com/https://www.google.com/business/befound.html