Μανώλης Γλέζος... Ο πιο κάλπικος "ήρωας" της ελληνικής ιστορίας Γράφει ο ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΤΡΑΪΑΝΟΥ Στα αρχεία του Σνόουντεν βρήκαμε φωτογραφικά ντοκουμέντα από την ηρωική νύχτα. ...Κάποιος να τους "μαζέψει" τους γέρους. ...Η γεροντική άνοια και το Αλτσχάιμερ απειλούν το ελληνικό πολιτικό σύστημα. ...Ο ένας μετά τον άλλο οι σταλινικοί χαφιέδες της Ασφάλειας και των Πρεσβειών αποκαλύπτονται. Δεν πέρασε πολύς καιρός από τότε που γράψαμε το άρθρο για τον "ειλικρινή" Θεοδωράκη —που μόνος του έβγαλε τα "μάτια" του— και έρχεται τώρα και ο Γλέζος να κάνει το ίδιο σφάλμα ...Ένα "σφάλμα", το οποίο τείνει να εξελιχθεί σε γεροντική "πανδημία" για ένα πολιτικό σύστημα που πνέει τα λοίσθια ...Ένα "σφάλμα", το οποίο οφείλεται στο γεγονός ότι η σύγχρονη τεχνολογία της ιατρικής και της επικοινωνίας δημιουργεί προβλήματα εκεί όπου μέχρι τώρα δεν υπήρχαν. Ζούμε σε μια εποχή με πολλών τύπων Viagra και αυτό είναι επικίνδυνο με την αλόγιστη χρήση τους ...Το προσδόκιμο της ζωής σε συνδυασμό με την εύκολη πρόσβαση των γέρων σε σύγχρονα και ανεξέλεγκτα μέσα μαζικής ενημέρωσης ήταν θέμα χρόνου να δημιουργήσουν πρόβλημα. Όταν ένας γέρος σαν τον Γλέζο, ο οποίος εκπαιδεύτηκε στην εποχή του "πολύγραφου", έχει επαφή με το ίντερνετ της ταχύτητας του "φωτός", είναι
55
Embed
Μανώλης Γλέζος : Ο πιο Κάλπικος Ήρωας της Ελληνικής Ιστορίας
Γράφει ο ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΤΡΑΪΑΝΟΥ http://eamb-ydrohoos.blogspot.gr
Welcome message from author
This document is posted to help you gain knowledge. Please leave a comment to let me know what you think about it! Share it to your friends and learn new things together.
Transcript
Μανώλης Γλέζος... Ο πιο κάλπικος "ήρωας" της ελληνικής ιστορίας
Γράφει ο ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΤΡΑΪΑΝΟΥ
Στα αρχεία του Σνόουντεν βρήκαμε φωτογραφικά ντοκουμέντα από την ηρωική
νύχτα.
...Κάποιος να τους "μαζέψει" τους γέρους.
...Η γεροντική άνοια και το Αλτσχάιμερ απειλούν το ελληνικό πολιτικό σύστημα.
...Ο ένας μετά τον άλλο οι σταλινικοί χαφιέδες της Ασφάλειας και των Πρεσβειών
αποκαλύπτονται.
Δεν πέρασε πολύς καιρός από τότε που γράψαμε το άρθρο για τον "ειλικρινή" Θεοδωράκη
—που μόνος του έβγαλε τα "μάτια" του— και έρχεται τώρα και ο Γλέζος να κάνει το ίδιο
σφάλμα ...Ένα "σφάλμα", το οποίο τείνει να εξελιχθεί σε γεροντική "πανδημία" για ένα
πολιτικό σύστημα που πνέει τα λοίσθια ...Ένα "σφάλμα", το οποίο οφείλεται στο γεγονός
ότι η σύγχρονη τεχνολογία της ιατρικής και της επικοινωνίας δημιουργεί προβλήματα
εκεί όπου μέχρι τώρα δεν υπήρχαν. Ζούμε σε μια εποχή με πολλών τύπων Viagra και αυτό
είναι επικίνδυνο με την αλόγιστη χρήση τους ...Το προσδόκιμο της ζωής σε συνδυασμό με
την εύκολη πρόσβαση των γέρων σε σύγχρονα και ανεξέλεγκτα μέσα μαζικής ενημέρωσης
ήταν θέμα χρόνου να δημιουργήσουν πρόβλημα.
Όταν ένας γέρος σαν τον Γλέζο, ο οποίος εκπαιδεύτηκε στην εποχή του "πολύγραφου",
έχει επαφή με το ίντερνετ της ταχύτητας του "φωτός", είναι θέμα χρόνου το λάθος. Όταν
βλέπεις έναν γέρο να παίζει με το "Twitter", είναι σαν να βλέπεις έναν γέρο να παίζει με
ένα "Φεράρι" ...Είναι θέμα χρόνου το ατύχημα. Αυτός δεν θα ξέρει τι να πει και πού να
σταματήσει, εάν δεν υπάρχει δίπλα του κάποιος να τον ελέγξει ...και η υπερσύγχρονη
τεχνολογία θα μετατρέψει ένα ασήμαντο λάθος σε μοιραίο ...Θα πατήσει ο γέρος τέρμα το
"γκάζι" και μέχρι να καταλάβει ότι πρέπει να σηκώσει το πόδι του, θα έχει περάσει ένα
τέταρτο ...και μερικά δένδρα μέσα από το αμάξι του.
Παναγιώτη, δεν φταίει και τόσο ο σταλινικός Γλέζος αν ο Τσίπρας του Brookings δεν κάνει αντιπολίτευση,....αν ο Τσίπρας κάνει χαβαλέ και δουλεύει τους πάντες μαζί με τον Τατσόπουλο. Σε λίγες μέρες φεύγει πάλι για το Αμέρικα...το παιδί.
Σε όλα τα άλλα θα συμφωνήσω μαζί σου.
4.
Anonymous 4 November 3, 2013 at 12:26 PM
μα τις φατσες τους και μονο να κοιταμε,μπορουμε πια να καταλαβουμε για τι αληταμπουρες μιλαμε!οσοι ηταν "γυρω" του,καποτε θα εχουν φριξει οι ανθρωποι1 θα ειχανε χασει το μπουσουλα που λεμε!..ηξεραν "σημεια και τερατα" λαμογια αλητες κοπριτες τεμπεληδες , και απο την αλλη να ακουν υμνους για ηρωισμους ,για αυτους που τους ηξεραν καλα,και τους ειχε τρομαξει το ματι τους..ο κλαρινογαμπρος της εποχης! ο τεμπελχανας απατεωνας,ο μυθομανης βρωμιλος ,που μετεξεληχθηκε σε σπαιντερμαν!..ενας παλιογερος που σημερα μιλαει και κοντευει η μασελα να του πεσει,αντι να κανει προβες για τον χαρο,μας περιφερει την μουρη του,δινοντας,τα "φωτα" του! νομιζει οτι θα ξεγελασει ισως καποιους με τα ασπρα μαλλια του,και το "αγωνιστικο" του αιμα!ομως ενας βλακας ,μικρος,μεγαλωνοντας παλι βλακας ειναι! ας εχει ασπρα
μαλλια στην κεφαλη! δεν ειναι δειγμα σοφιας..ενας βλακας ,μεγαλωνοντας ,γινεται ενας ξεμωραμενος ,ενας προδοτης τεμπελχανας,μικρος γινεται ενας αδιστακτος παλιογερος!ενας ακριβως οπως ειναι αυτος! οπως αυτο που βλεπουμε! αυτοι οι μαθουσαλες,πρεπει επιτελους να αφησουν τον κοσμο να ζησει! αυτοι οι βρωμογεροι,πρεπει να αφησουν τα παιδια μας να ζησουν! δεν γινεται αλλο πια με τα σαπια και βρωμικα κολπα τους να καθυστερουν ,τον κοσμο!
5.
Anonymous 5 November 3, 2013 at 12:54 PM
Ολα τα στοιχει δειχνουν οτι η περιπτωση Γλεζου ειναι μια απο τι μεγαλυτερες πλανες του 20ου αιωνα πλανη η οποια συνεχιζει την παραπλανηση της και στον αιωνα που διανυουμε...
6.
Anonymous 6 November 3, 2013 at 3:15 PM
Λοιπον αν κάποιος κοιτάξει βαθιά στο συμπαθητικο πρόσωπο του συγκεκριμένου ανθρώπου του δηθεν ηρωα της αντιστασης θα δει οτι υπάρχει κατι σκοτεινο πολύ σκοτεινο τι να πω ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΤΡΑΙΝΟΥ σε ευχαριστώ παρα πολύ για τα στοιχεια που μας παρεθεσες και μας ανοιγεις τα ματια... Ειλικρινα δεν ηξερα οτι αρνηθηκε την προτομη του Αλεξανδρου το παλιοκαθαρμα... Βεβαια συνταρακτικο το παρακατω :
"Η ύβρις ενός νάνου των σταλινικών υπογείων, που τόλμησε να κρίνει σαν ίσος προς ίσον τον Αλέξανδρο ...Ένα ενοικιαζόμενο "κατασκεύασμα" του Ζαχαριάδη και των μυστικών υπηρεσιών τόλμησε να κρίνει έναν γίγαντα της πανανθρώπινης ιστορίας ...Ουστ κοπρόσκυλο ...Άπλυτε σταλινικέ χαφιεδοπράκτορα, που νομίζεις ότι ακόμα μπορείς να μας δουλεύεις. "
Τωρα καταλαβαινω γιατι ο πατερας μου που ελαβε μερος σε 174 μαχες δεν ειναι ηρωας του αναλογου μεγεθους με τον Γλεζο μαλλον επειδη καταγεται απο το ιδιο κομματι γης με τον Αλεξανδρο και ειναι πολυ περηφανος που ειναι συμπατριωτης με τον Αλεξανδρο ολων των Ελληνων.
7.
Anonymous 7 November 3, 2013 at 3:18 PM
Κάθε φορά που σε διαβάζω γκρεμίζεις κάτι μέσα μου, αν κάποτε γράψεις ότι δεν είμαστε απόγονοι των Ελλήνων, δεν θα αιφνιδιαστώ!
"Ή μήπως δεν την βρήκαν, γιατί οι "ήρωες" την σκέπασαν με μερικές πέτρες, που πέταξαν με τα "ηρωικά" χεράκια τους; Σε μια τέτοια περίπτωση αυτά δεν ήταν χέρια. Αυτά ήταν φτυάρια ...Φτυάρια, τα οποία θα ανάγκαζαν τον Τσόρτσιλ να αναφωνήσει: "ο Γλέζος δεν σκάβει σαν Caterpillar, αλλά το Caterpillar σκάβει σαν Γλέζος". "
"Έβαλαν επικεφαλής των διεκδικήσεων κάποιον, που οι γερμανικές μυστικές υπηρεσίες μπορούν στα ενενήντα του να τον βάλουν να χορεύει Καν-Καν πάνω σε συρματόσκοινο και να παίζει στα χέρια του εννέα μπάλες ..."
Εκτος απο το οτι συμφωνω για τον τενεκε Γλεζο ,εχω να αναφωνησω οτι εχεις εκπληκτικο και καυστικο χιουμορ!!!Ελιωσα απο τα γελια,πονεσε η κοιλια μου!
9.
Anonymous 9 November 3, 2013 at 9:25 PM
Ο Γλέζος είναι το πρόβλημα της Ελλάδας αυτήν την στιγμή? Δεν καταλαβαίνω τι νόημα έχει και που αποσκοπεί το συγκεκριμένο άρθρο.
10.
Anonymous 10 November 3, 2013 at 9:38 PM
----Αξιωματικοί της Βέρμαχτ διαβεβαιώνουν ότι γινόταν καθημερινά υποστολή της σημαίας με τη δύση του ηλίου και άρα ήταν αδύνατον να τη βρουν τη νύχτα οι "αντιστασιακοί" στον ιστό της------Η ΠΗΓΗ ΣΟΥ ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ?? ΠΟΥ ΤΟ ΔΙΑΒΕΒΑΙΩΝΟΥΝ ΟΙ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟΙ ΤΗΣ ΒΕΡΜΑΧΤ ???? ΣΕ ΠΟΙΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΟ ???? ΜΕ ΤΕΤΟΙΑ ΤΡΚ ΔΕΝ ΠΕΙΘΕΙΣ ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΤΟΥΣ ΑΦΕΛΕΙΣ......
11.
Anonymous 11 November 3, 2013 at 9:42 PM
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΑ ΕΧΘΕΣ. ΜΟΛΙΣ ΠΡΙΝ 10 ΛΕΠΤΑ ΑΚΟΥΣΑ ΣΤΟΝ ΣΚΑΙ ΤΙ ΕΙΠΕ Ο ΓΛΕΖΟΣ ΓΙΑ ΣΥΡΙΖΑ ΚΑΙ ΤΣΙΠΡΑ. Η ΠΛΗΡΗΣ
ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΕΞΟΘΦΑΛΜΗ ΧΕΙΡΑΓΩΓΗΣΗ ΕΙΝΑΙ Η ΠΙΟ ΕΠΙΕΙΚΗΣ ΦΡΑΣΗ ΠΟΥ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΩ. ΦΙΛΕ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΑΓΑΠΗΤΕ ΣΥΜΠΟΛΙΤΗ, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΟΙ ΓΝΩΣΕΙΣ ΣΟΥ, Ο ΤΡΟΠΟΣ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ, ΑΛΛΑ Η ΑΝΑΤΡΙΧΙΑΣΤΙΚΗ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗ ΟΛΩΝ ΑΥΤΩΝ. ΑΛΛΟ ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΘΑ ΠΩ. ΕΧΩ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΣΧΕΔΟΝ ΟΛΑ ΤΑ ΑΡΘΡΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΕΧΩ ΣΧΟΛΙΑΣΕΙ ΟΥΚ ΟΛΙΓΑ ΕΞ ΑΥΤΩΝ. ΜΙΑ ΦΡΑΣΗ ΜΟΝΑΧΑ. ΣΕ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΤΕ. //// ΚΑΣΤΟΡΑΣ////.
12.
Anonymous 12 November 3, 2013 at 9:58 PM
κ. Τραιανού πολύ χρήσιμα αυτά τα ξεβρακώματα, απολαυστικό κείμενο.
Ίσως θα ήταν επίσης χρήσιμο, αν έχεις και τις ανάλογες πληροφορίες, και για άλλους που παρουσιάζονται ως "λύσεις" στα αδιέξοδά μας. πχ διαβάζω τώρα τελευταία αρκετά συχνα για βασιλική επάνοδο ή για Μαρκεζίνη κτλ. Φυσικά οι πληροφορίες είναι και πάλι αντικρουώμενες και χαωτικές, δεν βγαίνει άκρη τελικά με αυτήν την ιστορία μας. Αν μπορείς την βοήθειά σου. Ευχαριστώ.
13.
Anonymous 13 November 3, 2013 at 10:39 PM
Πρός 9:38 κανένας στρατός δεν κρατάει ψηλά την σημαία το βράδυ. Έτσι χάνει την glory της πρωινής παράτας για την ύψωση του συμβόλου. Αυτά είναι απλά πράματα.Σε κανένα στρατοπεδο σήμερα στην Ελλάδα ή αλλού δεν μένει σημαία στον ιστό της βράδυ, ειδικά η κεντρική σημαία.
14.
Anonymous 14 November 4, 2013 at 1:29 AM
Απαράμιλλε Παναγιώτη Τραιανού. Επιτέλους το είπες.Αυτό για το οποίο ήμουν βέβαιος εδώ και λίγα χρόνια.Είσαι κορυφαίος.Νομίζω ότι τα πολλά λόγια είναι φτώχεια.Συγχαρητήρια για το θάρρος σου πάντως.Λίγοι θα τολμούσαν αυτό που τόλμησες εσύ.Το ξεμπρόστιασμα του Γλέζου.Εύγε.
Την εκπομή την είδα νεαρός ον. Αυτός που ψεύδεται ασύστολα είναι ο Σάντας .http://m.youtube.com/watch?v=JGh8zvEgEhM&desktop_uri=%2Fwatch%3Fv%3DJGh8zvEgEhM
16.
Anonymous 16 November 4, 2013 at 11:48 AM
Όπως κάθε άρθρο έτσι και αυτό το διάβαζα, ψάχνοντας συνεχώς και επιβεβαιώνοντας τα όσα γράφονται εδώ. Όχι γιατί είμαι δύσπιστος, αλλά να ξέρω τι θα πω και πως θα το υποστηρίξω όταν κουβεντιάσω αυτές τις αλήθειες με τους γύρω μου. Έτσι βρήκα πολλά σαν αποδείξεις, αλλά και με μια γρήγορη αναζήτηση διαπίστωσα πως καλύπτουν την αλήθεια και δεν θέλουν να βγει. Ένα παράδειγμα είναι το αποτέλεσμα του google για "γλέζος λιποτάκτης"Κλειστά δεκαοκτώ είχε ο Γλέζος ... Γιατί δεν πήγε φαντάρος; ...www.zougla.gr/blog/article/812302όπου η ανάρτηση αυτή αφαιρέθηκε μέσα σε λίγες ώρες.Πολύ θα ήθελα να αρχίσω να διορθώνω το βιογραφικό του στη Βικιπαίδεια, μα νιώθω απροστάτευτος με τέτοιες πλάτες που έχει αυτός ο προδότης. Ίσως μια ερώτηση ενός αντιμνημονιακού βουλευτή για την αλήθεια και τον μύθο αυτού να ήταν μια καλή αρχή. Μου φαίνεται όμως δύσκολο πολύ και αυτός όπως και οι υπόλοιποι θα εξακολουθούν να χαίρονται τη ζωή τους και ο κόσμος να υποφέρει.
17.
Anonymous 17 November 4, 2013 at 1:23 PM
Ολόκληρη η εκπομπή εδώhttp://www.youtube.com/watch?v=rd9_9dOon-YΤα συμπεράσματα δικά σας
18.
Dimitris Karatzas 18 November 4, 2013 at 4:59 PM
Πολύ ενδιαφέροντα όλα αυτά... Σχετικά με τη σημαία, επιτρέψτε μου να παρατηρήσω ότι κατεβαίνει από τον ιστό της το βράδι (παντα και παντού) .Πολύ περισσότερο όταν είναι πάνω στο μνημείο - σύμβολο της πόλης. Προφανώς τόσα κιλά σημαία δεν την μεταφέρεις, τη διπλώνεις σε τρίγωνο και τη βάζεις σε θήκη ή σε κουτί κάτω από τον ιστό. Εαν και εφόσον οι Γλέζος - Σάντας έκλεψαν τη σημαία των ναζί, θα το
έκαναν όταν αυτή ήταν διπλωμένη και όχι όταν κυμάτιζε. Νύχτα αποκλείεται να ήταν ανηρτημένη, εδώ στο τελευταίο φυλάκιο στου διαόλου τη μάνα και γίνεται αφορμή για ποινή στον διοικητή η σημαία που ξεχάστηκε τη νύχτα: Θα την ξεχνούσαν οι γερμαναράδες με την εμμονή στις λεπτομέρειες; Αποκλείεται. Κάποιοι γράφουν για αντίποινα που δεν έγιναν... Εγώ αν ήμουν ο διοικητής των γερμανών θα σφύραγα αδιάφορα, δεν θα έδινα δημοσιότητα για να γελούν μαζί μου και θα έβρισκα άλλη σημαία. Το μεγαλύτερο κομμάτι που λείπει από το "παζλ" πάντως είναι ο Σάντας - αντίθετα από τον άλλον, αυτός τηρούσε σιωπή ιχθύος επί 60 χρόνια. Γιατί άραγε; Ηταν σεμνός και ταπεινός ή ήταν αρκετά αξιοπρεπής για να στηρίξει μια απάτη; Σε κάθε περίπτωση ακόμα και η φήμη μιας τέτοιας πράξης κακό δεν κάνει και καλύτερα να μην την σκαλιζε κανένας. Κακό κάνει όταν ο ξεμωραμένος ήρωας δεν κάθεται στα αυγά του και πασχίζει στα 96 του να σχεδιάσει το μέλλον το δικό μου που έχω τα μισά του χρόνια και όλων εσάς που διαβάζετε. Το μέλλον του, ένας λάκκος (συγγνώμη για την ωμότητα). Το δικό μας όχι.
19.
Anonymous 19 November 4, 2013 at 8:07 PM
ευχαριστουμε τον φιλο που μας εστειλε το λινκ!το "απολαυσαμε"...ευτυχως που συναντηθηκαν μετα απο τοσα χρονια στον φρεντυ, για να "ξεκαθαρισουν" εαν ηταν πιο δυσκολο στο ανεβασμα η στο κατεβασμα! 'Ε ΜΑΝΩΛΗ"? ποιο "κομματι" ακριβως δεν θυμωντουσαν,ενω το ειχαν στα χερια τους,?ας υποθεσουμε οτι την "ξεχασαν" να την κατεβασουν!επιναν τα μπυρονια τους οι φριτς...οι "ηρωες"μας το "απολαυσαν"!"θυμωντουσαν "καθε βημα...σε τετοιες περιπτωσεις και μαγκας να εισαι κλανεις κοινως μεντες!αλλου πατας αλλου βρησκεσαι το "αρπαζεις" και τρεχατε ποδαρακια μου...εχεις φτασει κατω και δεν ξερεις εαν ο δικος σου υπαρχει ακομα και σωσων εαυτο σωθητω...αυτοι χορεψανε κιολας! μαλλον το ντιρλαντα...δεν μας χεζεις ρε νταλαρα..!εδω μιλαμε για σκηνοθεσια μεγαλη...σπιλμπεργκ και βαλε...τι δουλεμα χριστε μου.. τι θρασσος ! ξετσιπωσια στο κοκκινο!
20.
Anonymous 20 November 4, 2013 at 10:11 PM
Το καθαρμα...τολμησε να πατησει στον Αγνωστο Στρατιωτη και να μολυνει το μνημειο...και παρεξηγηθηκε ο Κοεμτζογλου(Χρυσοχοιδης) διοτι τον
ψεκασαν οι αστυνομικοι.Τι να κανουμε,οι κατσαριδες πρεπει να εξολοθρευονται...
21.
Anonymous 21 November 5, 2013 at 4:48 PM
Εν συντομία: μεμφόταν την αρχαιολογική υπηρεσία που δεν έψαχνε για την σημαία.Σε χρόνο μεταγενέστερο της συνέντευξης, η Μελίνα έβαλε όλο το αναγκαίο και διαθέσιμο προσωπικό να ερευνήσει το βάραθρο δεδομένου ότι ο Γλέζος ισχυριζόταν ότι ως μεταξωτή η σημαία δεν θα σάπιζε.Τι βρέθηκες Αυτό που είναι προφανές και η υπόθεση έκλεισε για το υπουργείο εκεί.Ειπώθηκε επανειλλημένως από τους δύο "ήρωες" όταν ξαναμίλησαν-διότι μέχρι την συνέντευξη δεν είχε εμφανισθεί δημοσίως ο Σάντας και δεν είχε επαφές με τον Γλέζο-ότι είχαν κόψει λόγω του μεγέθους και βάρους από ένα κομμάτι του αγκυλωτού σταυρού και το κράτησαν.Γιατί δεν εμφανίσθηκε Η ΑΠΟΔΕΙΞΗ ούτε το 1944 ούτε το 1954,1964,1974;Ειπώθηκε από άλλους ως δικαιολογία ότι "σε κράτη υπό Κατοχή δεν υποστέλλεται η σημαία:πεδίον λαμπρόν αν και απλόν για την Δ.Ι.Σ.Τα σχετικά και άλλα που εγράφησαν στην Εγκυκλοπαίδεια του Χάρη Πάτση συγκλίνουν όμως σε κάτι: στο πάρτυ που είχαν εκείνη την βραδυά οι Γερμανοί με πόρνες στο Ερεχθείο,πράγμα στο οποίο συμφωνούσε και ο Μ.Γ..Ίσως εκεί να βρίσκεται και η λύση του ζητήματος, αφού υπήρξε ανακοίνωση-λέγεται-περί ΥΠΕΞΑΙΡΕΣΕΩΣ της σημαίας από τους Γερμανούς.Αν έχει συμβεί κάτι,όπως η αρπαγή για οποιονδήποτε λόγο ΚΑΠΟΙΑΣ εκ των σημαιών,θα έγινε από κάποιον που όντως ήταν εκεί.Ίσως η πρώτη αντιστασιακή ενέργεια να έγινε από κάποια πόρνη-υπόθεση πολύ πιο ρεαλιστική από τα αναπόδεικτα ευτράπελα που ακούμε.Αναμένοντας τις αποδείξεις που δεν βρέθηκαν στο βάραθρο και δεν εμφανίσθηκαν από τους πρωταγωνιστές...
22.
Anonymous 22 November 5, 2013 at 11:40 PM
Και μετά το Γλέζο ήρθε το Χόλυγουντ να κάνει κι άλλες ταινίες τύπου Τζέιμς Μπόντ, Άγγελοι του Τσάρλι κ.ά. Ο ρόλος του δίπλα στον Τσίπρα μάλλον θα πρέπει να εξεταστεί περισσότερο.
23.
Anonymous 23 November 6, 2013 at 8:05 PM
Η επιστολή του Αλέξανδρου Κοντοπίδη στον Μανώλη Γλέζο που φορτώθηκε στο youtube πεντε μήνες πριν από το παρόν κείμενο του κ Τραινού
αποκαθήλωσε εξίσου τον Γλέζο στα μάτια της νεολαίας.... Ο συγκεκριμένος κωμικός, με γλώσσα άμεση και συνδυάζοντας απεριόριστη ειρωνία και χαβαλέ κατάφερε να μας προβληματίσει πριν ο Παναγιώτης μας δώσει μια πολύ πιο αναλυτική και διεισδυτική επεξήγηση του φαινομένου Γλέζος..........Για όποιον ενδιαφέρεται να δει την αποκαθήλωση του Γλέζου από εναν 30 χρονο κωμικό που ''δεν τα έζησε'' δείτε εδώ http://www.youtube.com/watch?v=MLrmCUsLY-c
24.
Anonymous 24 November 7, 2013 at 1:46 AM
http://www.youtube.com/watch?v=8RnONCUS31I
Στο 7:55 ειναι η καλυτερη αποδειξη του ψεμματος.Ξεχασαμε κατι λεει ο γλεζος και λεει του σαντα : πες εσυ τι ξεχασαμε.
25.
Manolis 25 November 7, 2013 at 10:18 AM
Καλό θα ήταν να αναφέρετε κε Τραϊανού και τις πηγές σας στο τέλος του κειμένου, για να μην υπάρχουν αμφισβητήσεις όπως στο σχόλιο Νο 10.http://www.redsagainsthemachine.gr/sites/default/files/article_images/20130601/glezos_1_vradyni_2-6-1941.jpgΟι εφημερίδες της εποχής πάντως αναφέρουν για υπεξαίρεση της κυματιζούσης σημαίας από τον ιστό τις βραδυνές ώρες. Δεν δέχομαι ότι την κατέβασε ο Γλέζος, αλλά ότι κάποιος το έκανε είναι γεγονός αδιαμφισβήτητο.
26.
Anonymous 26 November 7, 2013 at 5:17 PM
Υπάρχει μια αμερικάνικη εκπομπή που λέγεται ''mythbusters'' , Είμαι σίγουρος πως εάν είχαν ασχοληθεί με τον μύθο του γλεζου και του σαντα για το κατέβασμα της γερμανικής σημαίας από την ακρόπολη, στο τέλος θα αναφώναζαν όλοι μαζί... ο ΜΥΘΟΣ ΚΑΤΑΡΡΙΦΘΕI
ΦΙΛΕ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΣΟΥ!!!!!! ΓΝΩΣΤΑ ΟΛΑ ΕΤΣΙ ΚΙ ΑΛΛΙΩΣ ΑΛΛΑ ΜΠΡΑΒΟ, ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΠΟΛΥ!!!!!
28.
Knight_Of_Creator 28 November 10, 2013 at 1:33 PM
Πρός τον Σχολιαστή Μανώλη -No24.
Ο Τραιανού, δεν παραθέτει βιβλιογραφία η "links" γιατί πάντα, σε οσα γράφει, αξιοποιεί τα επίσημα αρχεία και στοιχεία και απλά τα ερμηνεύει, με άλλο "φίλτρο" και θέαση . Στο ιδιο το άρθρο αναφέρει επίσης, πως το δημοσίευμα της εποχής, 100% ηταν στημένο. Απο ποιούς ; Επίσης το αναλύει με σαφήνεια.
29.
Anonymous 29 November 12, 2013 at 1:02 AM
Ποιος ανέβηκε στο Έβερεστ μετά τον Έντμουντ Χίλαρι και μάλιστα νύχτα; Ο Γλέζος για να κατεβάσει και την βρετανική σημαία. Ο Γλέζος μαζί με τον Σέρπα οδηγό του Σάντα. Κατέβασαν την σημαία και έριξαν και μια ζεμπεκιά πάνω της. Μετά την πέταξαν σε κάποια από τις γνωστές χαράδρες των Ιμαλαϊών.
30.
Anonymous 30 November 13, 2013 at 2:21 AM
Εθνική επιτυχία! Πέφτουν τα κόμιστρα στα ταξι. Ο Μανώλης Γλέζος έριξε την "σημαια"
31.
Anonymous 31 November 13, 2013 at 3:12 AM
Τι ειδε ο Σεμπάστιαν Φέτελ οταν τερμάτιζε στο γκραν πρι του αμπου ντάμπι;Τον Μανώλη Γλέζο να ρίχνει την καρό σημαία
Ο Μανώλης Γλέζος δεν ανέβηκε ποτέ στην Ακρόπολη για να πάρει την σημαία. Η Ακρόπολη κατέβηκε για να του την παραδώσει.
38.
Διογένης 38 November 17, 2013 at 7:58 PM
Ο λόγος συγγραφής αυτού του κειμένου είναι παρόμοιος με εκείνον του κειμένου για τον Θεοδωράκη. Με αυτά τα κείμενα, όπως και με πολλά άλλα, καταδεικνύεται ότι –εκτός των άλλων– οι προβεβλημένοι "αντίπαλοι" των εξουσιαστών και των κυβερνώντων συμμετέχουν στο "παιχνίδι" τους, κάτι που είναι απολύτως λογικό για τους υποψιασμένους. Πρέπει, όμως, σιγά-σιγά όλοι ν’ αρχίσουμε να αντιλαμβανόμαστε το στημένο "σκηνικό" και να καταλαβαίνουμε ποιοι είναι με το μέρος του λαού και ποιοι τον δουλεύουν και τον προδίδουν. Στο παρόν κείμενο αναφέρεται:Η κατάρρευση του δικομματισμού έκανε τους Αμερικανούς να αναζητήσουν έναν νέο "πόλο", για να στηρίξουν το καταρρέον "σκηνικό". Η Αριστερά όμως, την οποία γνώριζαν, είναι πολύ συγκεκριμένη ...Είναι οι παλιοί χαφιέδες του "Κολεγίου" τού ΚΚΕ και αυτούς γνώριζαν. Η εποχή των "δεινοσαύρων" είχε περάσει και ελάχιστοι ήταν αυτοί, οι οποίοι είχαν τις προδιαγραφές να τους εξυπηρετήσουν. Ακόμα και το ΚΚΕ έχει χάσει τα παλιά στελέχη, που γνώριζαν τα "κανάλια". Στην ανάγκη αυτήν βρέθηκε ο Γλέζος σαν λύση. Είχε τα προσόντα να τους κάνει τη δουλειά ...Να κατευθύνει με την "εμπειρία" του την Αριστερά εκεί όπου θέλουν τα αφεντικά και όχι απαραίτητα εκεί όπου θέλουν οι "αρχηγοί". Το παλιό παιδί-"θαύμα" του ΚΚΕ το έβαλαν να συμβουλεύει το νέο παιδί-"θαύμα". Όλα τα παιδιά-"θαύματα" του σταλινισμού στην υπηρεσία της Νέας Τάξης ...Manolis, Maria, και Alexis.Αντιλαμβανόμαστε λοιπόν πόσο επικίνδυνο είναι για την εθνική μας ασφάλεια να "συμβουλεύει" έναν υποψήφιο Πρωθυπουργό ένας εκβιάσιμος άνθρωπος ...Πόσο απειλητικό για τα εθνικά μας συμφέροντα είναι να τίθεται επικεφαλής τής επιτροπής διεκδίκησης των γερμανικών αποζημιώσεων ένας τέτοιος άνθρωπος. Κατάλαβε ο αναγνώστης τον λόγο που μιλάμε για επικίνδυνα πράγματα; Και μόνον να σκεφτεί κάποιος ότι CIA, Στάζι και Μοσάντ έχουν ντοκουμέντα για την απάτη τού δειλού καγκεμπίτη Γλέζου, αρκεί, για να τον πιάσει κρύος ιδρώτας.
Αν, τώρα, συμβαίνουν όλα αυτά με τους Γλέζους, ας φανταστούμε τις παρασκηνιακές διαδικασίες που λαμβάνουν χώρα σε επίπεδα Πρωθυπουργών, Υπ. Εξωτερικών, Παιδείας, Οικονομικών κλπ.. Κατάλαβες, φίλε/η #9, ποιο είναι το πρόβλημα της Ελλάδας και τι νόημα έχει και πού αποσκοπεί το συγκεκριμένο άρθρο;
θελω απο πολυ καιρο να μας γραψεις για την υποθεση σνοουντεν.
40.
Anonymous 40 November 18, 2013 at 9:53 PM
Συγχαρητηρια κυριε Τραιανου, σαν αριστος ιατροδικαστης ανατεμνετε την υποβαλλομενη ψευδο-πραγματικοτητα....Αναμενω εναγωνιως τα επομενα αρθρα σας !
41.
Anonymous 41 November 23, 2013 at 10:33 AM
Η τεκμηρίωση αποδεικνύεται με το απλό ακόλουθο δημοσίευμα:
http://www.enet.gr/?i=news.el.article&id=103753
Άλλα τόσα μπορούν να γραφτούν.
42.
Anonymous 42 November 25, 2013 at 12:17 AM
Είναι η δεύτερη φορά που κάνετε αρνητική αναφορά στην Μερκούρη και με δεδομένη την ήδη αποδεδειγμένη παραπληροφόρησή μας από όλες σχεδόν τις πηγές πληροφοριών θα μπορούσατε ίσως να αναφερθείτε στο θέμα εκτενέστερα;
43.
Anonymous 43 December 5, 2013 at 6:13 AM
Τι να αναφερθεί ανώνυμε 42 στην Μερκούρη; Εδώ στις ταινίες της έκανε την πόρνη και τα ΜΜΕ το είχαν για καμάρι και σύμβολο του Ελληνισμού. Και οκ να πεις ´ηταν απλά θεατρικό για την ταινία; Μάλλον στις ταινίες έκανε σεμνούς ρόλους σε σχέση με τον πραγματικό της χαρακτήρα. Εδώ τα επίσημα βιογραφικά της αναφέρουν ότι γνώρισε τον Ντασέν ενόσω ήταν παντρεμένη
και βγαίναν για καφέ στα Εξάρχεια η Μερκούρη ο πρώιν και ο μέλλον σύζηγός της.
44.
Anonymous 44 December 20, 2013 at 9:16 AM
νοιωθω πως οι ανθρωποι,ζουμε σε μια κολαση! απο το "μικρο "εως το "μεγαλο"! απο την μεγαλη"κοινωνια" εως τον μικροκοσμο μας!..μονο "συναισθημα"υπαρχει που πηγαζει απο φοβο,χωρις να υπαρχει η λογικη,και το αισθημα της αγαπης της ελευθεριας της ανιδιοτελειας..παντου φοβος ,γιατι εχεις δικιο! εχουμε αγνοια,και ειναι η αιτια του κακου μας!..ολα ξεκινουν απο την λαθος παιδεια,που οπως σωστα γραφεις εσσκεμμενα,μας εδωσαν....δεν ειναι η οικονομικη κριση,αυτη η "κατασταση¨" που μας "εσκασε"που ενοχλει!!ειναι κριση αξιων ,που "ξεπηδησε" μεσα απο αυτην !αυτος ο κοσμος ειναι τελειωμενος! ηταν τελειωμενος και ψευτικος! ..οσες φορες και να σου πω ευχαριστω ,για "τον δρομο που μας εδειξες",δεν φτανει! εσενα ο θεος σε εστειλε?να σε εχει καλα ανθρωπε ..ελπιζω να γνωρισω τον καινουργιο κοσμο! ειναι βεβαιο οτι θα ερθει! το μονο βεβαιο! εχει ηδη ερθει,με το τελος του προηγουμενου!..για μια μονο μερα της ζωης μου να τον ζησω αξιζει! ειμαι ετοιμη,για οτι χρειαστει,και καθε μερα ετοιμαζομαι,και ¨"παλευω"΄να μαθω !ολα πρεπει να "μπουν" σε νεα βαση! ηθικο δικαιο,αληθεια ,ψεμα..τολμη δειλια..γεναιοτητα,βλακεια.. "ομορφο" "ασχημο"..ειχαμε παρει λαθος τον δρομο..η τουλαχιστον μας ειχαν οδηγησει σε λαθος δρομο,για να μοιαζει ο δικος τους "σωστος"..για να ειναι ο δικος τους ανοικτος και ομορφα στρωμενος! για να βρισκουμε βατα και αγκαθια,και προσπαθωντας να επιβιωσουμε να μην "κοιταμε" πιο ψηλα τι εχει!..μερες που ερχοντε,Αυτος που θα "γεννηθει",ας τον προσμενουμε ολοι με χαρα...ας ειμαστε ετοιμοι..
45.
Anonymous 45 February 23, 2014 at 8:04 AM
Υπάρχει κ αναμνηστική πλακέτα για την πράξη του αυτή στο χώρο Της Ακρόπολης πόσο αφελής ειμαστε
Ξεπέρασε τους 255.000 σταυρούς ο σταλινικός Γλέζος στα ενενήντα-φεύγα........γνωστοποίησε πως θα παραμείνει μόνο για ένα χρόνο στο Ευρωκοινοβούλιο με σκοπό να προωθήσει το ζήτημα των γερμανικών αποζημιώσεων και μετά θα αποχωρήσει. Εδώ γελάμε.
Δεν έχει καμία ελπίδα η χώρα........σταλινικοί, αδερφές, άθλιοι τεχνοκράτες και αριβίστες.......κάνουν καριέρα πλέον στην Ελλάδα. Το "φόβητρο" χρυσή αυγή πέτυχε.
Δεν είναι τυχαίο που ΟΛΟΙ οι υποψήφιοι Δήμαρχοι δήλωναν αντιφασίστες. Όλα τα λαμόγια αντιφασίστες. Μιλάμε για την απόλυτη ξεφτίλα.
47.
Anonymous 47 June 1, 2014 at 12:21 PM
Σε μια τόσο καλά οργανωμένη απάτη, ήταν τόσο δύσκολο να τους βρει η CIA ή η KGB και από ένα κομμάτι γερμανικής σημαίας, να έχουν να το δείχνουν ως απόδειξη της ηρωικής τους πράξης; Πώς εξηγείτε την απρονοησία αυτή;
48.
Stavretta Stavretta 48 June 26, 2014 at 9:32 AM
Ο ΜΑΝΩΛΗΣ ΓΛΕΖΟΣ ΣΤΗΝ ΚΗΔΕΙΑ ΤΟΥ ΔΙΚΤΑΤΟΡΑ ΧΟΤΖΑ https://www.youtube.com/watch?v=I8Jzt8DnmeQ
49.
Anonymous 49 June 30, 2014 at 9:04 PM
Ανωνυμος 47!
Θα ήθελες ως απόδειξη μιας πράξης σου να έχεις ένα ψεύτικο στοιχείο η κανένα στοιχείο;Για ξανασκέψου το, να σου το πάρουν να εξεταστεί και να …αποδεδειχθεί πλασματικό!Μετά τι κάνεις;
Ενώ έως τώρα έχεις όλα τα …“εξαφανισμένα στοιχεία” προς απόδειξη της αδιαμφισβήτητης από το «μιντιακό σύστημα» , αλήθειας!