Top Banner
Банерна реклама Підготував Студент групи СН-22 Сембай Олег
13

Тема 15 Банерна реклама

Jan 14, 2017

Download

Education

Welcome message from author
This document is posted to help you gain knowledge. Please leave a comment to let me know what you think about it! Share it to your friends and learn new things together.
Transcript
Page 1: Тема 15 Банерна реклама

Банерна реклама

Підготував Студент групи СН-22Сембай Олег

Page 2: Тема 15 Банерна реклама

Банерна реклама - це графічне зображення рекламного характеру , розміщене на сторінці Web - сайту , при натисканні на яку користувач потрапляє або на сайт рекламодавця або на сторінку з формою заявки продукту

Як правило, Банер являє собою прямокутне графічне зображення у форматі GIF чи JPG, хоча зустрічаються Банери, створені за допомогою JAVA, ShockWave і т.д

Page 3: Тема 15 Банерна реклама

В даний час не існує офіційно прийнятих стандартів по розмірі Банерів, хоча найбільш розповсюдженим є розмір 468х60 пікселів.

Page 4: Тема 15 Банерна реклама

Першими в стандартизації розмірів Банерів стали рекомендації запропоновані Internet Advertising Bureau разом з CASIE:

Розмір (пікселі)

Тип

468 x 60 Full Banner392 x 72 Full banner with Vertical

Navigation Bar  125 x 125 Square Banner120 x 90 Button #1120 x60 Button #2120 x 240 Vertical Banner88 x 31 Micro Button234 x 60 Half Banner

 

Page 5: Тема 15 Банерна реклама

Рекомендації з розміру Банерів запропоновані Internet Advertising Bureau разом з CASIE:

Page 6: Тема 15 Банерна реклама

Якщо виникає необхідність створювати Банери свого розміру, то рекомендується за основу формату брати висоту (у пікселях) одного з найбільш розповсюджених розмірів - 31, 60, 100. У такому випадку іншим сайтам буде простіше інтегрувати новий формат у випадку його поширення.

Створення банеру власного розміру

Тому, ще необхідно, щоб Банер завантажувався на сторінку якнайшвидше, існує обмеження на розмір Банера в кілобайтах. Так, наприклад, для Банера 468х60 максимальний розмір звичайно складає 10 чи 15 кілобайт.

Page 7: Тема 15 Банерна реклама

Існують три основні методи Банерної реклами:

1. Використання спеціальних служб обміну Банерів (Banner Exchange Services), що забезпечують показ Банерів рекламованої сторінки на інших сторінках взамін на показ сторінках рекламованого ресурсу чужих Банерів.

2. Можна прямо домовитися з wеbмастером іншої сторінки на розміщення Банерів один в одного.

3. Можна заплатити Банерній системі, пошуковому серверу, чи каталогу просто популярному web-сайту за показ Банерів рекламованої сторінки на їхніх сторінках.

Page 8: Тема 15 Банерна реклама

Відношення користувачів інтернету до реклами в мережі:

Page 9: Тема 15 Банерна реклама

Рейтинг кліків або Клікабельність Банера (англ. Click-through rate, CTR) — відношення числа кліків на оголошення до числа його показів. Вимірюється у відсотках.

Формула розрахунку: CTR = (число кліків / число показів) х 100 %. Наприклад, якщо рекламне оголошення було показано 100 раз, а клікнули по ньому лише один раз, то показник CTR дорівнюватиме 1 %.

Page 10: Тема 15 Банерна реклама

Кількість показів банера. Цей показник відображає, скільки разів був показаний зацікавленому потенційному покупцеві той або інший банер. Витрати на банерну рекламу визначаються тим, скільки коштує 1 тис. показів банеру на даному сервері.

Для цього використають термін СРМ (cost perthosand impression) - вартість за тисячу показів. В українській частині Інтернету ціна 1 тис. показів коливається від $2 до $50.Формула розрахунку: CPM= (вартість реклами / цільова аудиторія) * 1 000. Приклад розрахунку:Вартість реклами - $ 18 500.Загальна аудиторія - 3 100 000 чоловік.В такому випадку, CPM = ($ 18 500/3 100 000) * 1000 = $ 5.97

Page 11: Тема 15 Банерна реклама

1. Чарівна фраза - "Click Here". 2. Ніщо людське користувачу мережі не чуже. Варто зробити

Банер загадковим, нехай користувач буде заінтригований: Що вони цим хотіли сказати? Куди веде цей Банер? 3. Розмір Банера (пікселі). Банери більшого розміру мають

значно більший відгук, ніж Банери меншого розміру. 4. Розмір Банера (байти). Імовірність того, що Банер швидко

завантажиться на поточну сторінку і користувач побачить його до того, як перейде до іншої сторінки, прямо залежить від розміру Банера.

5. Використання анімації. 6. Кольори повинні бути яскравими.

Як робиться ефективний Банер

Page 12: Тема 15 Банерна реклама

1.Банер, розташований нижче на 1/3 від верху екрану дає CTR на 70% більше, ніж Банер, розташований у самому верху;

Як вигідно розташувати Банер на сторінці

2.Банер не стандартного розміру (квадратний 125х125 пікселів), розташований у нижньому правому куті першого екрана сторінки (користувач не повинний прокручувати сторінку щоб побачити Банер) дає CTR на 228% більше, ніж стандартний Банер (468х60 пікселів), розташований у самому верху;

Page 13: Тема 15 Банерна реклама

Список Використаних джерел 1. Електронна комерція: навчальний посібник з підготовки

бакалаврів / Царьов Р.Ю. – Одеса: ОНАЗ ім. О.С. Попова, 2010. – 112 с.

2.http://www.promo.ru/.

3.http://www.system.ru/.

4.http://www.bannermaker.ru/.

5.http://www.clickz.com/.

6.http://www.microscope.com/.

7.http://www.wilsonweb.com/.

8.http://www.citforum.ru/.